2017 | نورنبرگ - آلمان

Fensterbau Frontale در نورنبرگ بزرگترین نمایشگاه تجاری جهان برای ساخت و ساز پنجره، در و نما است. این نمایشگاه هر دو سال یکبار و همزمان با نمایشگاه تجاری در مرکز نمایشگاه نورنبرگ برگزار می شود. سازمان دهنده این نمایشگاه تجاری The NürnbergMesse است، غرفه شرکت ایده آل به عنوان تنها نمایده ایران در این آوردگاه صنعتی و برای اولین بار توانسته است با استاندارد اروپایی شرایط مناسب برای صادرات را ایجاد نماید.

2016 | تفلیس - گرجستان

غرفه پروفیل ایده آل در نمایشگاه، Caucasus Build که در 25 سال گذشته به یکی از مهمترین رویدادها در بخش ساخت و ساز نه تنها در گرجستان بلکه در منطقه تبدیل شده است. سال به سال با پیشرفت صنعت ساختمان بر تعداد محصولات و بازدیدکنندگان نمایشگاه افزوده می شود. هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد یک بستر ارتباطی منحصر به فرد است که شرکت های داخلی و خارجی شرکت کننده فرصت ملاقات با شرکای بالقوه، توسعه دهندگان، معماران، مهندسان، شرکت های ساختمانی، مقامات دولتی، متخصصان ساخت و ساز و افراد علاقه مند به صنعت ساخت و ساز را خواهند داشت.

2014 | مسقط - عمان

نمایشگاه صنعت ساختمان و طراحی عمان بزرگترین و مهمترین رویداد در زمینه معماری و ساختمان در کشور عمان محسوب می شود. این نمایشگاه بین المللی بصورت سالانه برگزار شده و صنعت ساخت و ساز و معماری را در عمان، خاورمیانه و بازارهای جهانی تغذیه می کند. یکی از ویژگی های این نمایشگاه عرضه طیف گسترده ای از مصالح ساختمانی و تجهیزات و فن آوری های موجود در عملیات های ساخت و ساز است. غرفه ایده آل در این نمایشگاه توانست در زمینه صادرات به دستاوردهای مهمی دست یابد.

2013 | بغداد - عراق

غرفه ایده آل در نمایشگاه صنعت ساختمان بغداد Iraq build فرصت های جدیدی را برای راه یابی به بازارهای تجاری کشورهای همسایه میسر نمود و پروفیل ایده آل را از جمله معدود صادر کننده گان صنعت درب و پنجره ایران قرار داد.